Skip to main content

Forex Pris Action Strategi


Lär Forex Använda prisåtgärd Jag tror att smarta handlare, som vill lyckas i Forex, måste mäta prisåtgärder och deras handelspsykologi. Prisåtgärder är det enklaste sättet att lära sig Forex trading, och handelspsykologi säkerställer att du handlar på rätt sätt. Glöm inte att använda förvirrande indikatorer. Glöm inte att oroa dig för varje handel. Glömma handel utan plan. Om du vill lära sig Forex på rätt sätt kan jag hjälpa dig. Ta några priskonkurrenshandlar den här veckan Gå med i mitt veckovisa nyhetsbrev för att få min senaste prishandlingsanalys och mina handelstips. Behärskar din handelspsykologi, bygga ditt handelsförtroende och ta några affärer med mig. Vad väntar du på var du ska börja Du vill lära sig Forex, men du vet inte vart du ska börja. Jo, jag designade forex4noobs för att ta dig från grunderna till och med till avancerad prishandel. Jag täcker också handelspsykologi och penninghantering. Så du kan lära dig allt du behöver om Forex här. Nedan kan du se en steg-för-steg guide. Den här guiden tar dig igenom forex4noobs och börjar med din resa för att lära sig valutahandel. Steg 1: Grunderna Om du vill lära sig Forex är Forex Education Academy ditt första steg i lärandeprocessen. Till skillnad från andra sparar jag inte din tid med värdelösa Forex-basics, jag lär dig bara vad som behöver veta. Steg 2: Handelsplan Innan du börjar handla live behöver du en bra mäklare och en bra handelsplan. I den fria videokursen lär jag dig hur man hittar rätt mäklare och hur man skapar en solid handels - och penninghanteringsplan. Steg 3: Handelsstrategi Min prishandlingsstrategi kommer att lära dig avancerade prisåtgärderstekniker. Som jag sa ovan tror jag att nya handlare måste behärska prisåtgärder, så jag delar min strategi med dig. Steg 4: Forex Blog Veckoprisanalys, över 20 timmars registrerade Forex-webinars, handelspsykologi och tips. Du hittar allt detta på min Forex blogg. Jag har bloggar i åtta år, så det finns mycket att gå igenomForex Trading Strategy Nick8217s Forex Price Action Strategy Välkommen till den senaste utgåvan av min Forex trading strategi. Min Forex trading strategi är helt baserad på prisåtgärder, inga indikatorer, inga förvirrande tekniker, bara rent pris. Jag har utvecklat, anpassat och förbättrat min prishandlingsstrategi sedan 2005. Denna handelsstrategi är tio år då den har överlevt stora förändringar i marknadsförhållandena, hög volatilitetsperioder, låg volatilitetsperioder och allt annat som Forex-marknaden har kastat på Det. Och det är skönheten att handla en prishandlingsstrategi8230 8230 Indikatorbaserade strategier är låsta till de marknadsförutsättningar de skapades för. Prisåtgärden är flytande, det anpassar sig enkelt till förändrade förhållanden, till olika par, till olika tidsramar och till och med till olika handlare. Viktigast, prisåtgärder gör att du kan hålla din handel enkel. Hålla din handel enkel Den viktigaste principen i min Forex trading strategi är att hålla handel enkelt. Jag är emot över komplicerad handel. Eftersom ju enklare din strategi är, desto effektivare blir du som en näringsidkare. Ett av de viktigaste målen med min prishandlingsstrategi är att hålla mina kartor rena. Det enda jag lägger på mina diagram är stöd och motståndsområden. Jag använder dessa stöd - och motståndsområden i samband med ljusstakeanalys för att handla Forex. Att förpacka mina kartor fulla av indikatorer skulle göra det omöjligt för mig att läsa prisåtgärder. Handel utan indikatorer gör min Forex trading strategi enkel, stressfri och mycket effektiv. Hur ser ett rent Forex-diagram ut här Here8217s en bild av min EURUSD 4-timmarsdiagram. Min rena och enkla Forex trading strategi Detta diagram är klart och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från läspriset. Det är därför jag älskar min Forex trading strategi. Vissa handelsstrategier är en absolut röra för indikatorer. Kolla in bilden nedan, vissa människor handlar faktiskt som sådan En rörig indikatorbaserad Forex-strategi Varför skulle du vilja handla så här Indikatorer som krävs för denna handelsstrategi Så att handla mitt Forex Trading Strategy Jag använder inga indikatorer. Jag brukar inte använda Forex-indikatorer eftersom jag tycker att uppgifterna är värdelösa, eftersom de försenar nuvarande pris. Om du vill vara i nuet och ta hand om vad som händer just nu måste du basera handeln på nuvarande prisåtgärd. Vilka valutapar kan du handla framgångsrikt med Forex Price Action? Min Forex Trading Strategy kommer att fungera på valfritt valutapar, vilket är gratis flytande och regelbundet handlas. Detta beror på att min metod är baserad på prisåtgärd. Det innebär att du kan använda denna handelsstrategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du hittar på din Forex trading plattform. Med detta sagt föredrar jag personligen att bara koncentrera mig på några valutapar på en gång. Jag tycker att det är för distraherande att försöka hålla reda på för många par på en gång. Jag handlar huvudsakligen EURUSD, USDCAD och AUDUSD. Jag handlar i allmänhet om dessa valutapar eftersom de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare. Du kan inte hitta slumpmässiga hopp om inte det har varit några mycket oväntade nyheter, som är ganska sällsynta. Om du föredrar att handla en viss Forex-session som London, New York och Asian session, välj sedan de viktigaste valutapar som är aktiva vid dessa tillfällen. Price Action Trading fungerar bättre på längre tidsramar Eftersom detta Forex Trading System är baserat på prisåtgärd kan du handla vilken tidsram som helst från en timme eller mer. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på en timme, fyra timmars och dagdiagram. Dessa är konsekvent de mest lönsamma, eftersom mönstren är lättare att hitta och leder till mer konsekvent vinst. Typer av prisåtgärdsanalys Primärt använder jag två former av Price Action Analysis: Support and Resistance lines. Ljusstake analys. Hur man anger transaktioner med hjälp av min Forex Trading Strategy På grund av den senaste ekonomiska osäkerheten och länder som förlorat sina kreditvärderingar mv, växlar valutor som de normalt skulle. Detta har lett till att jag bara handlar omkallelser. Jag letar efter starka omvända inställningar som bildas ovanpå mina support - och motståndsområden. När ett mönster bildar, som indikerar en omkastning, ställer jag in ett utlösningspris och går in i handeln. Jag tar flera affärer varje vecka. Handelsstrategins mål och stoppar mål: Mina mål är i genomsnitt 80 pips. Stoppar: Mina stopp är i genomsnitt 40 pips. Dessa mål och slutar skiljer sig åt under olika marknadsförhållanden. Jag tillåter vanligtvis prisåtgärder för att bestämma mitt mål och sluta. Det betyder att jag kommer att läsa ljusen och ställa in mitt stopp baserat på senaste höjder och nedgångar. En vanlig plats för ett stopp kommer att vara över eller under de senaste höga eller låga. Hur man justerar handelsstrategin kring nyhetsbrev Jag använder Forex Calendar från förexfaktor för att hålla reda på ekonomiska data. Statistiskt har jag funnit att jag inte behöver undvika att handla under nyheter med stor inverkan. Faktum är att genom handel via de flesta nyhetsmeddelanden slutar jag göra mer vinst8230 8230 Varför betalar banker och andra stora handelsinstitut miljoner för analytiker och dataflöden som gör det möjligt för dem att göra utbildad gissning om kommande ekonomiska utgåvor. Dessa gissningar är införda i pris innan uppgifterna släpps. Om en handel sätter upp formulär före en viktig ekonomisk datafrisättning, kan det vara ett tecken på att stora institutioner är positioner för frisläppandet. Om prishöjning säger att du är kort, är det vanligtvis en anledning. De enda nyheterna jag undviker är oförutsägbara nyheter eller mycket stora konsekvenser nyheter, här är en snabb lista: Tal från centralbanksledare eller politiker. Räntemeddelanden eller något direkt relaterat till räntorna. NFP-rapport, namnet ändrades för en tid sedan till 8220Non-farm Employment Change8221-rapporten. Du bör också se upp för viktiga politiska möten som G7- och G8-toppmötena. Det senaste G7-toppmötet i juni 2015 orsakade många oförutsägbara drag i euron. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras. Det enda jag inte gör är att skriva in en handel som utlöses av ett pressmeddelande. Nyhetsbaserade rörelser tenderar att spåra snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare tar jag bort den innan någon större pressmeddelande. Som du kan se är min Forex Trading Strategy enkel och tillåter dig att göra pips under alla marknadsförhållanden, med nästan alla Forex-valutapar. Prishandel Handeln Trading med pris Åtgärd ensam är kärnansvarig för alla mina handelsstrategier. Denna handlingshandledning och video i handlingsplanen beskriver hur jag bestämmer vilken fas av rörelse som prisåtgärden handlar om, vilket hjälper mig att distribuera mina handelsstrategier. Pris Åtgärd Swing Highs and Lows Det första som vi behöver känna igen är vad som är en Swing High och Swing Low. Det här är förmodligen den enklaste delen av prisåtgärder och barräkning, trots att hela processen blir lättare med övning. Jag definierar en prisåtgärd svänger högt som en trebar kombination En stapel föregås och lyckas med lägre nivåer Jag definierar en prisåtgärd sväng låg som en trebar kombination En stapel föregås och lyckas av högre låga marknadsfaser med prisåtgärd I motsats till det allmänna troet där är faktiskt tre sätt att marknaden kan gå upp på sidorna Med swing highlow definitionen i åtanke kan vi börja bygga några lager på diagrammet för att identifiera dessa marknadsfaser och börja göra ett enkelt antal av dessa svänghöjder och låga. Kort sagt Marknaden går upp när priset gör högre höjder och högre låga marknader. Marknaden går ner när priset gör lägre höjder och lägre nedgångar. Marknaden går sidavis när priset inte ger högre höjder och högre lågtemperaturer eller lägre höjder lägre lågnivåer Det kan låta som barns lek och ett uttalande om det självklara, men du kommer att bli förvånad över hur ofta människor kommer att glömma dessa enkla fakta. En av de största frågorna som jag får bli frågad är vilken väg det är en marknad. Genom att göra en enkel övning kan du se vilken väg det priset går och bestämma din handelsplan och viktigare tidpunkten för en handel. Vad menar jag med timing Det kan vara att du letar efter en kortläsningsmöjlighet eftersom den övergripande trenden är nere men priset på din inmatningstidsram fortfarande går upp (vilket gör HHs amp HLs). Det finns i detta skede ingen anledning att försöka korta en stigande marknad tills prisåtgärderna börjar peka ner (vilket gör LHs amp LLs. Mer om detta inom kort). A Short or Bearish Bias Byte sker när följande sekvens utvecklas. HHgtHLgtLHgtLLgtLH Förskjutningsändringen bekräftas när priset rör sig under den lägre lasern som är gjord som framgår av diagrammet. Ett annat sätt att säga det här är 123-omkastning och du handlar om pullbacken som din inmatningsutlösare (Red Line). Det finns några variationer av det här mönstret, men det är helt enkelt en prisåtgärdsförskjutning i sin enklaste form. En lång eller Bullish Bias Change uppträder när följande sekvens utvecklas. LLgtLHgtHLgtHHgtHL Förskjutningsändringen bekräftas när priset rör sig över den senaste högre höga gjorda som framgår av diagrammet. Ett annat sätt att säga det här är 123-omkastning och du handlar om återställningen som din inmatningsutlösare (Blue Line). Det finns några variationer av det här mönstret, men det är helt enkelt en prisåtgärdsförskjutning i sin enklaste form. Trending Price Action Efter en biasförändring har man sett och bekräftat, en av de faser som marknaden kan ta är att börja trenden antingen upp eller ner beroende på biasförändringen tidigare. I diagrammet nedan kan vi se vilket pris som helst ser ut när prisåtgärder trender upp och trender ner. Varje fas visar pris som gör HHs amp HLs på väg upp och LHs amp LLs på väg ner. Rangande prisåtgärd Nu är det här diagrammet kan bli intressant. Genom att använda prisåtgärderna räknar vi med svänghöjder och nedgångar kan vi veta på ett mycket tidigt stadium, om priset kommer att börja utveckla intervallbunden verksamhet. Priset gör inte nya höjder ELLER nya lågor på farten. Jag menar inte all time highslows eller new dayweekmonth highslows. helt enkelt en ny swing hög eller låg på farten. Priset kommer att börja stalla och inte göra en ny swing highlow och kommer normalt att vara kvar inom den sista svängen hög och låg som gjordes på diagrammet. Det är inte så att en enkel definition Räckviddsdefinitioner Priset gör inte en ny hög eller låg på farten Om prisuppehållet ligger inom den senaste svängen högt och svänger lågt att göra, kommer priset att förbli intervallbundet tills det gör nyheter flytta sig högt eller lågt. Priset bekräftar intervallet när en lägre hög och en högre låg är gjord inom den föregående svängen hög och låg. I diagrammet nedan kan du se att från vänster sida av diagrammet gör LHs amp LLs hela vägen till den första blå pilen som i realtid skulle vara den senaste lägsta låga. Priset rör sig sedan högre för att göra en HH. Dessa två svängnivåer har blivit markerade. I punkten i diagrammet måste i realtid antingen flytta högre över den sista svänghöjden (röd pil), göra en ny hög ELLER flytta nedre förbi den sista svängen låga (blå pilen) gör en ny låg. Till dess att någon av dessa saker händer, kommer priset troligtvis att förbli intervallbundet. Som prisutveckling på diagrampriset gjorde en högre sväng låg och en lägre sväng hög inom den föregående svängen hög och svängde lågt markerad vilket bekräftade att prisåtgärden rörde sig in i en konsolideringsfas. Några överväganden för att identifiera intervall i ett tidigt skede i realtid är att priset kan skapa en återställning eller förskjutningsändring och när diagrammet utspelar sig för dig kan ett nytt högt eller lågt sätt göras bortom det potentiella intervallet. Det finns flera definitioner av ett intervall En av de vanligaste är att du letar efter en dubbel touch av stöd och motstånd. För mig är det lite för sent i spelet eftersom priset kanske inte skapar dubbla handen som i exemplet ovan. Med denna prisåtgärdsmetod kan du identifiera möjligheten att ett sortiment utvecklas MYCKET tidigt utan att behöva oroa dig. Om priset ger eller ger dig inte dubbelt tryck. Som du kan se med den definitionen skulle du tolka att priset inte är avgränsat alls, men du kan tydligt se visuellt att priset rör sig sidled utan någon definition. Vad du borde ha lärt dig från den här korta artikeln En enkel regel definierad metod för att identifiera svänghöjder och - lågor Hur man använder denna svänghöglighetsdefinition för att tolka prissättningsfaserna Hur man identifierar en biasförändring Hur man identifierar trendingprisåtgärder prisåtgärder Bias Ändra mönstervariation I nedanstående bilder kan vi se prissättningsmönstervariationen och jämföra dem med det skisserade prisåtgärdermönstret ovan. Den enda största skillnaden är att du letar efter ett brott mot en tidigare sväng som är hög eller låg som den första kvalitén för att indikera en eventuell biasförändring. Simpel pris Handlingshandel Enkel pris Handlingsstrategier I denna korta text och video (rulla ner för video ) I artikel I beskrivs principerna för Simple Price Action Trading som tillåter att hitta nivåer av intresse som erbjuder vad som potentiellt kan vara början på nästa betydande rörelse. Denna logik kan användas vid vilken tid som helst och på vilket som helst instrument som hjälper till att identifiera försäljningsställen med hög sannolikhet baserat på prisåtgärder. Jag använder det på en högre tidsram för att identifiera en potentiell startplats för nästa potentiella prisaktionsrörelse samt att se om det finns ett större än normalt volatilitetsbaserat mål tillgängligt för mig. Rutinen för att identifiera denna prisaktivitetsplats är enkel Identifiera den senaste betydande flytten i prisåtgärder Hitta höglängdsintervallet i stapeln vid början och slutet av rörelsen Ta det högljudsintervallet över till höger om tabellen När priset återkommer till dessa prisbaserade nivåer implementerar din strategi. Simples I diagrammet nedanför den blå pilen framhävs den senaste signifikanta dragningen. Highlow-intervallet i stapeln vid början av flyttningen ner används för att identifiera nivån av intresse. Ta highlow nivå av intresse över till höger på diagrammet vänta på pris för att komma tillbaka till den platsen Starten av flytten ner har blivit markerad och priset har återvänt tillbaka till den platsen av intresse och det är dags att distribuera strategin Som prisflyttningar fram till slutet av flytten kan nu identifieras och användas som den lägre intressanta platsen, både för att omvärdera nya handelsmöjligheter och att använda som en lämplig inriktningsplats. Pris rör sig bort från den övre intressanta platsen och reagera utanför den lägre intressanta platsen. Handelsalternativ kan nu omprövas. Som pris dämpat bort från den lägre intressen i diagrammet nedan är det för närvarande mellan nivåer av intresse och effektivt signalering av en väntsituation för nya handelsmöjligheter. Pris Åtgärd flyttas så småningom tillbaka till den övre intressen där handelsalternativen kan omprövas och den använda strategin kan återigen användas. Som pris går ner till den lägre pris aktionsnivå av intresse igen. Utvärderade handelstillfällen och strateginvändning Prisåtgärderna återgår äntligen bort från föregående lägre nivå, men den här tiden går genom den övre nivån. Den övre platsen kan bedömas för nya möjligheter och implementera strategin i detta fall fortsättning genom övre nivå av intresse. Eftersom priset nu har gått förbi de framhävda nivåerna av intresse kan förfarandet startas igen för att identifiera intresseintressen nära de nuvarande nivåerna av prisaktivitetsaktivitet och utvärdera nya handelsmöjligheter. Enkelt pris Handlingshandel Strategier Video Resurs

Comments

Popular posts from this blog

Binary Alternativ 1-Timmes Strategi Häst

1-timmars binära alternativtipsstrategi Tidiga typer använder dem som en säkringsbild som gör det möjligt att fånga in näringsidkare i närvaro, och deras val på samma är ibland bekräftat. Oz robotmarknaden, som är den bästa destinationen eller platsen för den senaste en Nie musz en av motsatta valutan framtida omvänd åtal, poäng, stopami procentowymi, pris respondent parametrar. Om garanti med en konsekvent term, tips för binär alternativ på 1 timme, se strategiskt normalspråk. De används för att utjämna gambler belangrijk. Med fasta priser och prestanda i hög musieli finns det första identifierbara eller latter som kan uppstå när du handlar. Mycket värdepapper är en dubbel avgift på 1 timmars binära alternativ tips strategi metoder inom det tekniska diagram alternativet. Bull tjurar är instrument som tar walutowy konto aktier, förutsäga att uppenbara alternativ kommer att öka i nyheter med syfte att säljas senare vid högre försäljning. De undantag från de första kraven kommer med sina

Binary Alternativ Pro Signaler Rekommenderade Mäklare Internationella

Den binära alternativguru - Recensioner av binära alternativsignaler. mäklare amproboter - Din och mina binära alternativ Pro-signaler recension 8211 uppdaterad 2016 Om du söker efter binära alternativ Pro-signaler granskar bara för att bekräfta att detta är den bästa binära alternativsignalservicen, så många recensioner kräver att du borde lämna denna sida . De flesta av dessa granskare har de aldrig använt binära signaler tidigare. Eller de är inte ens binära alternativhandlare. Jag ska presentera både de positiva aspekterna hos den här leverantören, såväl som de negativa. Som jag gör med alla binära alternativ signaler recension jag skriver. Jag kommer inte att skriva en recension av de binära alternativen Pro signaler Europa, eftersom det är samma tjänst men levererar signaler i europeiska handels timmar. Sammanfattning av binära alternativ Pro signaler tjänst Det är inte som en live binär alternativ handel signaltjänst men det är bra enough. You kommer att få varningarna i realtid

Binary Alternativ -24- Timmar

Handelsmarknadstimmar 038 Scheman Veta när du kan handla online Även om binära alternativ är en global handel, kommer inte alla tillgångar att vara tillgängliga hela tiden. Var noga med att kontrollera noggrant när de finansiella marknaderna för dina valda tillgångar är öppna för handel. Så mycket som vi önskar kunde vi gå upp när vi vill och börja handla i de tillgångar vi gillar, marknaderna arent alltid tillmötesgående. Det är upp till dig att ta reda på den optimala tiden för dig att handla i de tillgångar du väljer. Därför har vi skrivit mer information om marknaden timmar nedan och gett dig en live market widget som visar vilken av huvudmarknaderna som är öppna vid en viss tidpunkt. Valutamarknaden för valutamarknaden (FOREX) Närmast på en marknad kan du handla i var som helst när som helst, FOREX arbetar 24 timmar om dygnet, men bara för fyra och en halv dag i veckan. Eftersom valutamarknaden inte är begränsad av fysiska börser, har denna marknad flest trading timmar av alla. De